Έργα Τομέα Μεταφορών

Al Wakrah παρακαμπτήριος αυτοκινητόδρομος, Κατάρ

Ο Al Wakrah παρακαμπτήριος αυτοκινητόδρομος βρίσκεται στα νοτιοδυτικά της πόλης DOHA και εξυπηρετεί πολλαπλές λειτουργίες. Πραγματοποιεί την παράκαμψη της πόλης Al Wakrah, συνδέει τη βιομηχανική πόλη Mesaieed Industrial City, τον λιμένα New Doha Port και τον αερολιμένα. Επίσης δίνει πρόσβαση στο δευτερεύον δίκτυο καθώς και αδιάλειπτη ροή κυκλοφορίας από την πόλη της Doha προς τα νότια προάστια.

Η Αlgosystems Qatar ανέλαβε το σχεδιασμό και την κατασκευή του νέου Παρακαμπτηρίου 15km, πέντε κόμβων (IC10, IC11, IC11A, IC11B και IC12) και δύο σήραγγες μεταξύ των κόμβων IC11A και IC11 (μήκους 400m και 100m) όπως φαίνεται στο διάγραμμα 1 παρακάτω.

Συγκεκριμένα ο IC11A θα είναι σηματοδοτημένος κόμβος. Το Intelligent Transportation Systems δίκτυο θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί τις ανάγκες του δικτύου, από τους ελεγκτές διασταυρώσεων έως και το Κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας για Αστικό Έλεγχο Κυκλοφορίας.

Διάγραμμα 1: Κάτοψη έργου και γειτονικά στοιχεία

 

Η επιτυχημένη εκκίνηση και λειτουργία Ευφυών Συστημάτων Μεταφορών παίζει σημαντικό ρόλο στο να ικανοποιηθούν όλες οι λειτουργικές προδιαγραφές του αυτοκινητοδρόμου. Οι προδιαγραφές, όπως φαίνεται παρακάτω, καθορίζονται από τη Δημόσια Αρχή και Φορείς, και ακολουθούν διεθνή πρότυπα:

  • Οδικής ασφάλειας
  • Αυξημένης κινητικότητας / Μείωσης χρόνων μετακίνησης
  • Μείωσης χρόνων άμεσης επέμβασης / Βελτίωσης ανίχνευσης συμβάντων
  • Περιβαλλοντικής πολιτικής
  • Κυκλοφοριακών πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο

New Orbital Highway & Truck Route (P023) Contract 1 – New Doha Port to Orbital Highway

Το έργο βρίσκεται νοτιοδυτικά της πόλης Doha στον νέο λιμένα της πόλης New Doha Port (NDP) και συνδέει τον αυτοκινητόδρομο Al Wakrah-Mesaieed στον ανατολικό-δυτικό άξονα από τη βόρεια πλευρά, τον Al Wakrah παρακαμπτήριο αυτοκινητόδρομο ανατολικά και τον περιφερειακό αυτοκινητόδρομο δυτικά. Η Algosystems Qatar ανέλαβε τον σχεδιασμό και την κατασκευή νέου αυτοκινητοδρόμου αποτελούμενου από 45km οδικού δικτύου και τεσσάρων κόμβων J15, J16, J17 και J18. Ο κύριος δρόμος αποτελείται από τέσσερις λωρίδες ανά κατεύθυνση με κάθετους δρόμους, βοηθητικούς δρόμους, υπέργειες και υπόγειες διαβάσεις, παράπλευρα τοιχία, πεζόδρομους και ποδηλατοδρόμους, κυκλοφοριακές πινακίδες, συστήματα κυκλοφορίας, περιβάλλοντα χώρο και κτίρια, οδοφωτισμό και σχετικές υποδομές.

Η επιτυχημένη εκκίνηση και λειτουργία Ευφυών Συστημάτων Μεταφορών παίζει σημαντικό ρόλο στο να ικανοποιηθούν όλες οι λειτουργικές προδιαγραφές του αυτοκινητοδρόμου. Οι προδιαγραφές, όπως φαίνεται παρακάτω, καθορίζονται από τη Δημόσια Αρχή και Φορείς, και ακολουθούν διεθνή πρότυπα που αφορούν σε :

  • Οδική ασφάλεια
  • Αυξημένη κινητικότητα / Μείωση χρόνου μετακίνησης
  • Μείωση χρόνων άμεσης επέμβασης / Βελτίωση ανίχνευσης συμβάντων
  • Περιβαλλοντική πολιτική
  • Κυκλοφοριακές πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο

Doha Industrial Area Roads – Package 01

Ανάπτυξη Ευφυούς Συστήματος Μεταφοράς (ΙΤS) σε αυτοκινητόδρομους της βιομηχανικής περιοχής στη Ντόχα Κατάρ, συνολικού μήκους 24 χλμ. και του σχετικού Δικτύου Τηλεπικοινωνιών.

Το σύστημα περιλάμβανε υποσυστήματα ζύγισης εν κινήσει, ανίχνευσης υπέρυψου οχήματος, πινακίδες μεταβλητών μηνυμάτων, κινητές κάμερες, ανιχνευτές κίνησης με Bluetooth, ανίχνευση οχημάτων με μικροκύματα και εκτεταμένο δίκτυο οπτικών ινών ευφυούς συστήματος μεταφοράς με 80 τηλεπικοινωνιακούς κόμβους.

Extension of Highway 55 Temporary Truck Route– Sections A and B

Ανάπτυξη ευφυούς συστήματος μεταφοράς σε αυτοκινητόδρομο βαρέων οχημάτων στο Κατάρ, συνολικού μήκους 24 km με 4 λωρίδες δύο κατευθύνσεων και 4 συγκοινωνιακούς κόμβους. Το σύστημα περιελάμβανε υποσυστήματα ζύγισης εν κινήσει, ανίχνευσης υπέρυψου οχήματος, πινακίδες μεταβλητών μηνυμάτων, κινητές κάμερες και ασύρματο δίκτυο επικοινωνίας βασισμένο σε WiMAX.

Έλεγχος Διαχείρισης Κυκλοφορίας Ν.Αττικής

Το σύστημα διαχείρισης κυκλοφορίας Ν.Αττικής είναι ένα σημαντικό έργο μεταφορών το οποίο πραγματοποιήθηκε για τους Ολυμπιακούς αγώνες Αθήνα 2004. Το σύστημα σχεδιάστηκε το 2002 και αποπερατώθηκε εντός χρονοδιαγράμματος το καλοκαίρι του 2004. Κόστισε 255 εκ. για τη σχεδίαση, κατασκευή και εφαρμογή του. Η λειτουργία του συστήματος υποστηρίζεται από δύο εφεδρικά κέντρα ελέγχου κυκλοφορίας τα οποία λαμβάνουν πληροφορίες από 210 κάμερες CCTV και πάνω από 700 βρόχους. Λαμβάνει επίσης σήματα από 71 κάμερες ανίχνευσης συμβάντων και ελέγχει 24 Πινακίδες.

Η Algosystems υλοποποίησε την  ανάπτυξη, εγκατάσταση, παραμετροποίηση και θέση σε λειτουργία των IP Δικτύων οπτικών ινών 10G και 2 εφεδρικών Κέντρων Ελέγχου Κυκλοφορίας.

Eγνατία Οδός

Ο αυτοκινητόδρομος της Εγνατίας Οδού συνδέει τον λιμένα της Ηγουμενίτσας στα βορειοδυτικά της Ελλάδας, με τους Κήπους Έβρου για την είσοδο στην Τουρκία βορειοανατολικά. Η ονομασία «Εγνατία» έχει ιστορική αναφορά στον δρόμο που συνέδεε την Ρώμη με την Κωνσταντινούπολη, διασχίζοντας τις ίδιες γεωγραφικές περιοχές με τη μοντέρνα Εγνατία. Έχει μήκος 670km, περνάει μέσα από 11 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας και συνδέει 4 λιμένες και 6 αερολιμένες. Έχει 63 κόμβους, 177 γέφυρες συνολικού μήκους 40km και 73 δίδυμες σήραγγες συνολικού μήκους 50km.

Η Algosystems ανέλαβε την ανάπτυξη, εγκατάσταση, παραμετροποίηση και θέση σε λειτουργία των ακόλουθων:

  • Ενσωμάτωση SCADA του ανοιχτού δρόμου και των υποσυστημάτων σηράγγων σε 26 δίδυμες σήραγγες.
  • IP Τηλεφωνία Έκτακτης Ανάγκης
  • Σύστημα IP CCTV
  • Δίκτυο οπτικών ινών και ενεργά στοιχεία δικτύου σε σήραγγες και ανοιχτό δρόμο
  • Σύστημα γραμμικής πυρανίχνευσης
  • Συστήματα ανίχνευσης ρύπων
  • Τριών τοπικών κέντρων ελέγχου ενσωματωμένα σε ένα Κεντρικό Κέντρο Ελέγχου κυκλοφορίας.

Περιλαμβάνεται επίσης η ανάπτυξη ενός μοντέρνου Συστήματος Διαχείρισης Κυκλοφορίας σε 60km αυτοκινητοδρόμου μεταξύ του Α/Κ Αράχθου και Α/Κ Παναγιάς. Το σύστημα της Εγνατίας χειρίζεται 810 διαφορετικά σενάρια κυκλοφορίας και 1632 διαφορετικές φάσεις ελέγχου κυκλοφορίας.

Αυτοκινητόδρομος Μορέας

Ο αυτοκινητόδρομος Μορέας αποτελεί τη σημαντικότερη συγκοινωνιακή υποδομή στην περιοχή της Πελοποννήσου. Είναι ένας αυτοκινητόδρομος 205km ο οποίος συνδέει την πόλη της Κορίνθου στα βορειοανατολικά της Πελοποννήσου με την πόλη της Καλαμάτας στα νοτιοδυτικά. Αποτελείται από 5 σήραγγες και 3 cut-and-covers, διαθέτει 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση με κεντρικό διαχωριστικό και 25 συγκοινωνιακούς κόμβους. Ο αυτοκινητόδρομος κατασκευάστηκε από την Κοινοπραξία Μορέας αποτελούμενη από τις εταιρείες Άκτωρ Α.Ε.- J&P ΑΒΑΞ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ, και οι εταιρείες HALCROW και AECOM ως σύμβουλοι.

Για την υλοποίηση του έργου αυτού, η Algosystems ανέλαβε την μελέτη, το σχεδιασμό, την εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία των ακόλουθων:

  • Ενσωμάτωση SCADA του ανοιχτού δρόμου και υποσυστημάτων σηράγγων σε 8 δίδυμες σήραγγες συνολικού μήκους 14km
  • Συστήματα ελέγχου οδοφωτισμού και άρδευσης
  • Δίκτυο οπτικών ινών και ενεργά στοιχεία δικτύου σε 16 κόμβους
  • Δύο τοπικά κέντρα ελέγχου ενσωματωμένα σε ένα Κεντρικό Κέντρο Ελέγχου κυκλοφορίας.

Αττική Οδός

Ο περιφερειακός αυτοκινητόδρομος της Αττικής Οδού αποτελεί ένα κομμάτι του πανευρωπαϊκού δικτύου συγκοινωνιών, όπως σχεδιάστηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση.  Εκτείνεται σε μια απόσταση 70km και συνδέει 30 δήμους του Αττικού λεκανοπεδίου. Αποτελεί τη βάση του συγκοινωνιακού δικτύου της μητροπολιτικής περιοχής της Αθήνας και εξυπηρετεί τις ανάγκες εκατομμυρίων ανθρώπων σε ετήσια βάση.

Η Αττική Οδός είναι αστικός αυτοκινητόδρομος, με τρεις λωρίδες ανά κατεύθυνση και λωρίδα έκτακτης ανάγκης. Στο κέντρο, διαθέτει ειδικό διαχωριστικό τμήμα που εξυπηρετεί τον προαστιακό σιδηρόδρομο, ο οποίος έχει κατασκευαστεί και λειτουργείται από διαφορετικό φορέα. Υπάρχουν 28 δίδυμες σήραγγες κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου.

Η Algosystems ανέλαβε τη μελέτη, το σχεδιασμό, την  εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία των ακόλουθων:

  • Ενσωμάτωση SCADA του ανοιχτού δρόμου και υποσυστημάτων σηράγγων σε 28 σήραγγες συνολικού μήκους 15km
  • Σύστημα γραμμικής πυρανίχνευσης σε 22 σήραγγες
  • Συστήματα ελέγχου οδοφωτισμού και άρδευσης
  • Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας

Νέα Οδός

Ο Ελληνικός Εθνικός Αυτοκινητόδρομος της Νέας Οδού ενώνει τη Νότια Ελλάδα με τη Βόρεια Ελλάδα και αποτελείται κυρίως από δύο τμήματα: (α) την Ιωνία Οδό από τη γέφυρα του Ρίου-Αντιρρίου έως την Εγνατία Οδό στα Ιωάννινα, μήκους 196km και (β) τμήμα Αθήνα – Θεσσαλονίκη έως τον Α/Κ Σκάρφειας Φθιώτιδας (μέρος του αυτοκινητόδρομού ΠΑΘΕ) μήκους 172km. Η ανακατασκευή του αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ έχει μετατρέψει την παλαιότερη Εθνική Οδό σε έναν από τους πιο μοντέρνους και ασφαλείς αυτοκινητόδρομους της χώρας.

To έργο της Algosystems περιείχε το τμήμα της ΠΑΘΕ στην περιοχή του Αγ.Κωνσταντίνου με 6 δίδυμες σήραγγες και 4 κόμβους και περιελάμβανε τη μελέτη, το σχεδιασμό, την εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία και συντήρηση για τα ακόλουθα :

  • Ενσωμάτωση SCADA του ανοιχτού δρόμου και υποσυστημάτων σηράγγων σε 6 δίδυμες σήραγγες συνολικού μήκους 25km
  • Προηγμένο Σύστημα Διαχείρισης Κυκλοφορίας σε 25km
  • Πίνακες Αυτοματισμού σε 2 δίδυμες σήραγγες συνολικού μήκους 2,5km
  • Δίκτυο οπτικών ινών σε σήραγγες και ανοιχτό δρόμο
  • Σύστημα Ελέχγου Κυκλοφορίες με Επαγωγικούς Βρόγχους με 46 ελεγκτές συνολικού μήκους 172km.

Ολυμπία Οδός

Η Ολυμπία Οδός, αναφερόμενη επίσης ως Αυτοκινητόδρομος 8, είναι ένας σημαντικός Εθνικός αυτοκινητόδρομος που συνδέει την Αθήνα με την Πάτρα στην νοτιοδυτική Ελλάδα, συνολικού μήκους 215km. Είναι μερικώς υπό κατασκευή. Το τμήμα του δρόμου Αθήνα-Κόρινθος έχει ολοκληρωθεί. Διαθέτει 3 λωρίδες ανά κατεύθυνση συν λωρίδα έκτακτης ανάγκης και 5 σήραγγες.

Η λύση της Algosystems περιελάμβανε τη μελέτη, το σχεδιασμό, την εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία των ακόλουθων:

  • Ενσωμάτωση SCADA του ανοιχτού δρόμου και υποσυστημάτων σηράγγων σε 5 σήραγγες συνολικού μήκους 5km
  • Προηγμένο Σύστημα Διαχείρισης Κυκλοφορίας σε τμήμα 15km και 300+ ηλεκτρονικές πινακίδες
  • Σύστημα CCTV με σύστημα Αυτόματης Ανίχνευσης Συμβάντων
  • Ένα Κυρίως Κέντρο Ελέγχου κυκλοφορίας

Tirana – Αυτοκινητόδρομος Elbasan, Krrabe, Aλβανία

O αυτοκινητόδρομος Tirana – Elbasan αποτελεί τμήμα του Αλβανικού αυτοκινητοδρόμου Α3 και συνδέει τα Τίρανα με τον Πανευρωπαϊκό Οδικό Διάδρομο VIII. Διαθέτει 21 γέφυρες και μία δίδυμη σήραγγα 2.3km η οποία διασχίζει τους λόφους Krrabe. Η κατασκευή της σήραγγας ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2011 και παραδόθηκε τον Ιούνιο του 2013. Ο κύριος εργολάβος ήταν η εταιρεία ΑΚΤΩΡ ΑΕ.

Η Algosystems ανέλαβε τη μελέτη, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία των ακόλουθων:

  • Ενσωμάτωση SCADA του ανοιχτού δρόμου και υποσυστημάτων σηράγγων σε 1 σήραγγα συνολικού μήκους 2.4km.
  • Σύστημα Διαχείρισης Κυκλοφορίας
  • IP Τηλεφωνία έκτακτης ανάγκης και Σύστημα CCTV
  • Σύστημα γραμμικής πυρανίχνευσης με οπτική ίνα
WordPress Image Lightbox